Ćwiczenia na ujędrnienie biustu

Ćwiczenia na ujędrnienie biustu

Redakcja

2017-05-02

brak komentarzy

Kobiece piersi zbudowane okazują się w przeważającej partii z warstwy łącznej, gruczołów, warstwy tłuszczu i przewodów mlekowych. Piersi kształtują się do 19. roku życia w trakcie zwanym mammogenezą. Jak na tę partię ciała rzutuje ćwiczenia siłowe? Czy prowokują powiększenie piersi, czy raczej ich zanik?

Wbrew temu, co zazwyczaj się słyszy, treningi angażujące tkankę mięśniową piersiową nie mają wpływu na obniżenie piersi. Program siłowy nie rzutuje bezpośrednio na redukcję warstwy tłuszczu, nie wpływa także w niekorzystny środek na masę łączną w tym rejonie, nie może zatem wywoływać spadku piersi. Większe niebezpieczeństwo to duża ilość ruchu tlenowego, jak bieg czy podróż na rowerze, bardzo w połączeniu z restrykcyjną dietą. Wspomniane trudy aerobowe wpływają na redukcję warstwy tłuszczu. Co dużo więcej, nie możemy wskazać naszemu ciału, gdzie owa tkanka okazuje się niepożądana, a gdzie wolelibyśmy ją utrzymać. Inaczej mówiąc, nie możemy tracić tkanki tłuszczowej miejscowo.

Ćwiczenia na jędrny biust

Jeżeli zatem twoim głównym celem okazuje się redukcja wagi, zalicza się liczyć się z tym, że tłuszcz zlokalizowany w piersiach także będzie spalany, co bezpośrednio rzutuje na rozmiar miseczki.

Oto zestaw treningów na biust.

Trening 1

Ten trening wykonuj na podłożu na miękkim dywanie. Ułóż się na plecach. Łokcie muszą mieć prawdopodobieństwo opadania bez przeszkód niżej ciała. Trzeba wyposażyć się w hantle. Trzymaj je w rękach, po bokach klatki piersiowej, na poziomie piersi. Potem unoś obie hantle do góry, prostując ręce w łokciach. Na koniec powróć do pozycji wyjściowej. Podnosząc hantle do góry, zalicza się robić wydech, a opuszczając – wdech.

Trening 2

Trening wykonuj, leżąc na podłożu na miękkim dywanie. Ręce z hantlami muszą posiadać proste bezpośrednio przed klatką piersiową, a dłonie zwrócone do siebie wewnętrznymi stronami. Aktywność na biust zacznij od rozchylania rąk na boki, a potem opuszczania hantli a także delikatnego zginania łokci. Po takim ćwiczeniu zalicza się wrócić do pozycji wyjściowej a także obowiązkowo powtórzyć treningi. W trakcie treningów, w trakcie opuszczania hantli w dół wdychaj powietrze.

Z wiekiem biust nieco opada, a treningi nie okazują się w stanie zupełnie powstrzymać tej czynności. Jednak dokładnie dobrany regularny trening potrafi umocnić, wymodelować a także subtelnie zwiększyć piersi.

Jakie treningi na jędrne piersi okazują się godne polecenia?

Wbrew stereotypom, nie ma ćwiczeń wyłącznie na rzecz biustu, ale wszystkie treningi na tkankę mięśniową klatki piersiowej staną się działać również na piersi. Trzeba trenować dwukrotnie tygodniowo, świetnie byłoby, gdyby między treningami były 3 dni na relaks. Zdecydowanie warto robić 8-10 powtórek na każde trening a także 2-3 zestawy treningów w trakcie jednego ćwiczeniach. Jeśli dopiero zaczynasz własną przygodę z zajęciami na biust, sukcesywnie powiększaj poziom intensywności treningów. Przetrenowanie może doprowadzić do przeciążenia mięśniowa, a choćby w gorszym przypadku - kontuzji. Oprócz treningów na jędrne piersi wykonuj treningi na inne partii ciała. Program cardio okazuje się jak tych najbardziej wskazany.

 Nie zapomnij o zachowaniu prostej postury. Wymaga to samozaparcia, sprawności fizycznej a także silnej postawy ciała. W trakcie garbienia się, kręgosłup w odcinku piersiowym okazuje się obciążony, a okazuje się tzw. rusztowaniem podtrzymującym biust. Nie zapominaj, że wady a także niedostatki biustu możesz także poprawić przez założenie specjalnej bielizny. Mimo że nie masz wpływu na wielkość piersi, bo okazuje się uwarunkowana genetycznie, to możesz spowodować, że nie stracą fasonu a także pięknego prezencji dzięki treningom na jędrny biust. Dodatkowo biust z wiekiem gubi jędrność a także giętkość. Trzeba dorzucić, że nieodpowiednio dobrany stanik lub rezygnowanie ze stanika, gwałtowne tycie a także chudnięcie, spanie na brzuchu – nie służą dobrej sprawności fizycznej ładnego biustu.

Potrenuj nad tkankami mięśniowymi klatki piersiowej a także ramion

To początkowy program kształtowania tkanki mięśniowej klatki piersiowej. Nie zapomnij także o wzmacnianiu mięśni grzbietowego, który utrzymują organizm w pionie a także nie wywołują przesuwania środka ciężkości ciała do przodu. Na wytrenowanie mięśni klatki piersiowej świetnie funkcjonuje trenowanie sportu. Najdogodniej sprawdź pływanie lub kajakarstwo. Dodatkowo wykonuj co drugi dzień treningi na jędrny biust. W trakcie ćwiczeniach konieczne staną się hantle ważące 1,5-2,5 kg lub 1,5-litrowa butelka z wodą. Aktywność na biust wykonuj powoli a także precyzyjnie, nie zapominając o silnej postawie ciała.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Sport