Płaski brzuch po 40-ce? To możliwe!

Płaski brzuch po 40-ce? To możliwe!

Redakcja

2017-07-24

brak komentarzy

Twoja sylwetka się zmienia, zdecydowanie mniej mięśni w zamian za nadprogramowe wałeczki tkanki tłuszczowej? Rozpoczynają się zmiany zaburzenia gospodarki hormonalnej, a a także przemiana materii jest coraz wolniejsza? Pora na zmianę przyzwyczajeń związanych z jedzeniem a także dużo więcej ruchu aby uzyskać płaski brzuch i nie tylko nawet po 40-tce.

Zauważasz pewnie, że w ogóle nie jesz więcej a tyjesz. Powinnaś odpuścić sobie słodycze, ciasta, tuczące pokarmy. W tym wieku mogą pojawić się dolegliwości z ciśnieniem, zmianami miażdżycowymi i cholesterolem. Kłopoty owe można złagodzić fitohormonami zawartymi w strączkowych warzywach. Dodatkowo wraz z wiekiem twoja skóra gubi giętkość a także elastyczność zatem niezbędne okazują się wit. A a także z zespołu B.

Przykładowe menu na płaski brzuch

poranny posiłek: twarożek ze szczypiorkiem a także rzodkiewką, jogurtdrugie poranny posiłek: owoc lub pomidorposiłek: zupa jarzynowa, ryba, sałata z oliwąpodwieczorek: jakikolwiek owocposiłek wieczorny: 1 kromka ciemnego chleba z chudą wędliną

Możesz pić zieloną herbatkę lub kawę z mlekiem bez węglowodanów. Od czasu do czasu lampkę czerwonego wina, soki owocowe a także z warzywami swobodnie świeże jagody a także 2-3 litry wody mineralnej bez gazu.

Spaceruj i biegaj

Możesz wykonywać choćby 500 brzuszków na dzień, ale mięśnie nie staną się uwydatnione, jeżeli znajdują się przykryte warstwą tkanki tłuszczowej. W związku z tym na początek zaleca się popracować nad jego spaleniem. - Najskuteczniejsze rezultaty powoduje wysiłek aerobowy, a więc bieg, szybki marsz, trening na rowerze, pływanie. Coraz zdecydowanie częściej polecany okazuje się także regularny trening interwałowy polegający na zmienianiu rytmu. Możemy wykonywać treningi interwałowe, biegnąc szybko przez minutę oraz następnie truchtając przez 2 minuty. Ruch ten będzie skutecznym sposobem na zdobycie płaskiego brzucha nawet po 40-tce.

Lekki trening wystarczy

Wiele ludzi wychodzi z założenia, że wyłącznie żywotny, ciężki a także częsty trening przynosi rezultaty. Nic zdecydowanie bardziej mylnego.Mięśnie talii błyskawicznie się regenerują, ale świetnie okazuje się dać im wypocząć. W związku z tym ćwicz wyłącznie 3 razy tygodniowo. Skuś się na 3 treningi a także zrób cztery serie po 20 minut powtórek. Nie trzeba wykonywać więcej. Lepiej zwolnij tempo a także skup się na dokładnym a także poprawnym wykonaniu treningów. Masz poczuć każdy ruch. Pracuj także nad oddechem: wydychaj powietrze w sytuacji, gdy zaczynasz napinać tkankę mięśniową, łap oddech, wracając do pozycji wyjściowej.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Odchudzanie